söndag 13 april 2014

Glasklart.

Fy så sur jag var igår! Nu har jag taggat ner. Det blir bra till slut men antagligen blir det hejdå till lyan pga att vi inte kan vänta längre med att skriva på avtalet. Tråkigt..

Länge sedan jag uppdaterade min viktminskning, 7 kg minus är det nu. Har fuskat några veckor så jag har stått still. Med fusk så innebär det att jag ätit magert i veckorna men på fest och kalas har jag tillåtit mig av ALLT! Har då lärt mig att jag inte går upp av att unna mig på helgen men det blir definitivt inte någon viktnedgång heller. Nu är det nya tag igen! Aktar mig för att bli för nöjd men det är jag...lite till nu bara. 

Hämtade nya glasögon i veckan. Jag gillar pilotmodellen. Mina privata snakes är i matt guld. Tunna, lätta och supersnygga enligt mig. ;-)
Till jobbet blev det för första gången rumsprogressiva även dom i pilotmodell men i glansguld. Trodde det skulle bli jobbig att anpassa sig till dom men det funkar riktigt bra. 

Skön söndag på er.

Kram kram

Inga kommentarer: