fredag 25 april 2014

Slut i rutan.

Vet inte vad det är med mig? Jag är så otroligt trött!!! Jag sover som en stock minst 8 timmar varje natt så jag kan inte skylla på dåligt med sömn.
Är pigg på fm men sen är det som att energin bara tar slut...ögonen svider och rinner...pollenallergi kanske? Har inte haft det tidigare men sånt kan ju utlösas helt plötsligt i livet. Jobbigt är det iaf. Usch!

Nu är det dax för Lets Dance och mitt fredagsmys iform av 4 dl ostbollar och ett glas iskall cola. ;-)

Kram och trevlig helg på er!


1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Jag har oxå känt av allergi denna veckan med huvudvärk, köpte tabletter som jag blev supertrött av...
Snygga kläder hos Rabalder! Här hemma har vi oxå en student. Har köpt en klänning men är inte säker på att jag ska ha den...
Karm o fin fredagskväll till dig