måndag 27 oktober 2014

Ljus i mörker.

Jaha nu är det vintertid och kvällarna blir bara mörkare och mörkare, det är bara att gilla läget. Tänder ljus och mår gott trots allt. 

Vi (Thomas) har ändrat möbleringen i vardagsrummet så stt vi kan njuta än mer av den öppnaspisen som vi har. Det är tydligen ok att elda i den men vi nöjer oss med att tända ljus än så länge.

Har minskat rejält på smärtstillande, det känns men det är ok. Ju mer jag håller igång desto mer känns det såklart men det ska visst gynna läkningen. Vill heller inte tappa varadagskondisen.


Idag har jag rastat lilla Viva eller Vivianne som hon egentligen heter. Försökte mig på att få henne sluta dra i kopplet...vet inte om det var att vi gått ca en timme eller om det var mitt stannande och backande varje gång kopplet spändes som gjorde det men mot slutet hängde kopplet...iaf vissa stunder. ;-) 


Sov dåligt inatt, igår fick jag höra om någon som nästan dött av ett skoskav som blivit infekterat..
Berätta inte otäcka historier för mig för min hjärna fantiserar så intensivt då! 

Kram

Inga kommentarer: