fredag 22 maj 2015

Yoga

Fick hem ett par yogabyxor i haremsmodell från Hangmatta. Supersnygga tycker jag men familjen har haft såå roligt åt dom. Riktigt luftiga och sköna att yoga i.
Jag har spanat på yoga inspirerande tatueringar. I hela mitt liv har jag sagt att jag aldrig kommer göra en tatuering på min kropp. Hur skulle jag kunna göra en tatuering och sedan gilla den resten av livet har jag resonerat. Nu har jag hittat denna tatuering med texten NAMASTE och tycker den är så fin. Efter varje yogapass avlutar vi med att tacka för stunden på mattan med ett namaste som betyder jag bugar för dig.

Hittade även en fin Lotusblomma, den tycker jag gör sig snyggast mellan skulderbladen. Den kommer jag inte att göra men den här namastetexten alltså...mja, kanske...! ;-)


Jag mår bra i själen! Känner mig frisk och stark. Är glad och har inte ont någonstans! (peppar, peppar)

Kram och skön helg till dig ♡

Trevlig helg!


Inga kommentarer: