lördag 25 juli 2015

Ännu en lördag.

Började dagen med Spinn intervall 9.30 imorse. Kände mig extremt duktig för jag brukar inte ha gått upp vid den tiden nu på semestern. Det var mitt tredje spinn intervall denna vecka! Med en för mig ny kille, Claes som körde ett riktigt bra pass! 


Sedan snabbade vi oss iväg till Malmköpingsmarknaden efter att jag kommit hem. Vi ville hinna innan det utlovade regnvädret skulle komma. Vi klarade oss tills vi skulle äta pizza på ett av stadens pizzerior. Till skydd hade vi ett parasoll som vi till Måns förtjusning sänkte ner så långt det gick. Det blev lite mysigt under den och god pizza som vi åt med plastbestick...ja inte det lättaste men det gick. :-) 

Väl hemma så ligger jag nu i sängen och lyssnar på min pågående ljudbok, Sex år av Harlan Coban. 

Grabbarna åkte och badade i regnet! Galningar!!! Nog för att jag också brukar bada i regn men idag är det genommulet och iskallt!

Kram

Inga kommentarer: