lördag 15 augusti 2015

Det går bra nu!

Har tränat flitigt under veckan som gått. Spin norska intervaller (helt chockad själv)! Spin 55 och tre PW ca 60 min samt bestigning av Vilstabacken.
Blir riktigt peppad av appen Lifesum som jag nu lägger in mat och träning i.
Efter senaste operationen blev jag mitt tyngsta jag någonsin (bortsett från graviditeter) Var helt i botten och hade INGEN kondis alls. Då bara kom det till mig. Jag ska bli frisk och stark! Det är det som driver mig. Nu när jag känner att det hänt mycket positivt så blir jag peppad av det också.
Har just mumsat i mig 150 gram lördagsgodis. Inte mycket men idag kändes det som bättre än inget. Har även ätit en halv kebabpizza. Började dagen rejält magert så jag håller mig inom ramarna trots den.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: