torsdag 23 oktober 2014

2

2 v sedan operationen. Tiden går och läker även stora sår..

Träffade idag ännu en ny doktor. Såret ser bra ut trots allt. Det är lite extra brett pga hematomet, det läker sakta men fint. Fick veta att det även opererats i slidan...tänk så lite man fått veta. Berättade att ingen läkare kom till mig efteråt och berättade hur operationen hade gått. Åkte hem i tron om att två hudbitar skulle vara borttagna men fick se att hela mellangården var bortagen och hopsydd. Denna egentligen pensionerade läkare (pga personalbrist) skakade bara på huvudet.. Jag så tacksam över att allt är borta tro inget annat men jag skulle ha fått lite mer info.

2 v till ska jag vara hemma och läka. Det är ett pyssel ska ni veta. Tvätt efter alla toabesök, blåser torrt med fönen, luftbadar...ja ni kan ju tänka er hur det ser ut. ;-)

2 kilo har jag gått upp på dom här 2 veckorna. Ryggläge och lite tröstätning då händer det grejer.

Kram


Inga kommentarer: