tisdag 3 mars 2015

Lycka!

För första gången sedan sommaren 2013 har jag fått ett positivt svar på ett biopsiprov!  Det fanns inga cellförändringar alls i det senaste, inte ens grad 1! Är så obeskrivligt lättad över det just nu. Lycka! ;-))
(fortsatta kontroller under 5 år)

Ska nu ut och gå i mina nya fina löparskor. Kan hända att jag köper något gott att fira dagens besked med på vägen. Det känns helt ok med några points extra idag.

På bilden har vi Måns och mig speglandes i en flottig Pin Point, konstverket som står på torget i Eskilstuna. Man får nästan svindel när man tittar upp mot toppen. Har inte bestämt mig för om jag gillar den eller inte... tycker inte att den riktigt passar in i miljön med gamla fina hus i omgivningen fast just det kanske är en cool kontrast?

Kram till er alla ♡

Inga kommentarer: