torsdag 2 april 2015

Glad Påsk!

Här i Eskilstuna har vi en fin och solig skärtorsdag. Jag blev visst skärfisen imorse! Mina stora killar är på Kanarieöarna, hade dom varit hemma hade det aldrig hänt. ;-) 

Har unnat mig lite extra ledigt över påsk, så skönt. 
Idag har Måns och jag har varit nere på stan och festat på Ming samt shoppat lite. Nu är vi hemma och vilar oss lite innan vi ska på bio. Det blir filmen Home, hoppas den är grym. 
Efter det blir det hem en sväng igen för lite piff för ikväll blir det middag på Kalas med Marlene och några tjejer. När hon nu är hemma från Hongkong igen. 

Fick ett härligt provsvar igår, finns inget HPV-virus i min kropp!!! Det visade positivt förra året och jag trodde nog att det var kroniskt men det var det tydligen inte! Yes! 

Kram kram och må så gott i påsk! 

Inga kommentarer: